.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس مجمع نمایندگان مازندران خبر داد:
چشم نظارتی نمایندگان مازندران بر دستگاههای اجرایی استان
شمال نیوز: مجمع نمایندگان به‌دقت تحولات مختلف استان را رصد می‌کند و دفتر مجمع در مرکز استان هم آماده دریافت گزارش‌های نظارتی و تحلیلی پیرامون مسائل مختلف استان است.

شمال نیوز: رئیس مجمع نمایندگان مازندران از افزایش فعالیت‌های نظارتی این مجمع خبر داد و گفت: یکی از اهداف حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات مجمع اعمال وظایف نظارتی مجلس شورای اسلامی بر دولت است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از دفتر مجمع نمایندگان مازندران، قاسم احمدی‌لاشکی سه‌شنبه شب در ششمین جلسه مجمع نمایندگان از افزایش فعالیت‌های نظارتی مجمع نمایندگان استان خبر داد و اظهار کرد: یکی از اهداف حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات مجمع اعمال وظایف نظارتی مجلس شورای اسلامی بر دولت است.

وی تعامل مجلس و به تبع آن مجمع نمایندگان استان با دولت و دستگاه‌های اجرایی را با هدف تامین مطالبات و منافع مردم حوزه انتخابیه استان مازندران اعلام کرد و افزود: مجمع نمایندگان مازندران در مجلس دهم با اصلاح آیین‌نامه داخلی تلاش دارد در بخش نظارتی کاستی‌های گذشته را جبران کند و برهمین اساس مجمع نمایندگان به عنوان یک نهاد نظارتی بازوی پرتوان مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس درباره سازوکار نظارت بر دستگاه‌های اجرایی گفت: حضور نمایندگان در شوراها و کارگروه‌های استانی به عنوان عضو ناظر، دعوت از دستگاه‌های اجرایی برای ارائه گزارش فعالیت‌ها با هدف تطبیق عملکرد و برنامه مصوب، دریافت گزارش از سایر نهادهای نظارتی و حضور میدانی در حوزه انتخابیه است.

احمدی‌لاشکی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان در دور دهم قصد دارد در قالب نهادی استانی در تراز ملی مسائل استان را رصد و پیگیری کند، از استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی خواست از ظرفیت مجمع به نحو مطلوب استفاده کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان ارائه گزارش دستگاه‌ها به نمایندگان مجلس شورای اسلامی را امری تعاملی ـ نظارتی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با همگرایی بین دولت و مجلس مشکلات جامعه کاهش یابد.

وی افزود: مجمع نمایندگان به‌دقت تحولات مختلف استان را رصد می‌کند و دفتر مجمع در مرکز استان هم آماده دریافت گزارش‌های نظارتی و تحلیلی پیرامون مسائل مختلف استان است.

رئیس مجمع نمایندگان در ادامه تاکید کرد: از استاندار مازندران خواسته شد چند تا از اولویت‎های مهم استان را به مجمع نمایندگان اعلام کند تا در رده‌های ملی آنها پیگیری شود ولی هنوز گزارشی دریافت نکردیم! البته خود مجمع در حال تعیین چند اولویت برای پیگیری پس از ارزیابی کارشناسی است.

احمدی‌لاشکی از استمرار جلسات مجمع و نشست با مقامات ارشد کشوری و وزرا خبر داد و افزود: مجمع نمایندگان در دو ماه اخیر به اندازه سال 94 جلسه و پیگیری برای مسائل کلان استان داشته است و این روند با جدیت ادامه دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یک بسیجی سالهای جنگ 30 تير 1395
باعرض سلام خسته نباشید به نماینده گان محترم استان .ما رزمندگان مارندران ازنماینده گان عزیز عاجزانه تقاضای پیگیری مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر کمک هزینه به رزمنده گان معسر (غیر شاغل دولتی وبیمه )6ماه تا یک سال حضور درجبهه .که سه سال از تصویه آن میگذرد ومتاسفانه مجلس پرداخت آن را منوط به حذف یارانه افراد غیر واجد شرایط نموده وباعث عدم اجرای این طرح گرذیده در صورتی میتوانستند ردیف بوجه منطقی تر واجرایتری را پیشنهاد بدهند.رزمندگان عزیزی که شغل دولتی دارند حقوق بگیرند شایداز25سال پیش بابت حضور به نحوی (دریافت پایه .رتبه.نقدی)ماهیانه دریافت البته حقشان هست از شیر مادر حلالتر میکنند . ولی رزمندگان غیر حقوق بگیر.نیازمند تهیدست چی؟ آیا این عزیزان حقی ندارند .آیا در مقایسه با رزمندگان عزیز شاغل دولتی مورد بیمهری تبعیض قرارنگرفتند .چرا یکی پاسخ بده چرا چنین ؟کی باید این تبعیض را رفع کند .بجز نمایندگان محترم با پیشنهاد منطقی ؟نمایندگان با توجه به اطلاع کافی وافی از این تبعیض پیش خدا مسئول وباید جواب گو باشند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.